Zitten zeer goed, lopen goed.
Ik heb wel een maat groter genomen omdat er een opmerking bij stond dat deze klein uitvielen en zitten nu als gegoten.
Ik gebruik enkel de ritssluiting, want daaronder zitten ook nog nestels.
Qua design redelijk, maar spijtig dat er voor de mannen blijkbaar zo weinig keuze opties zijn in vergelijking met de dames.