Teleurstelling, jammer
Marjan5077549
Mooie stof, geeft goede rek aan de benen, echter de taille klopt niet, de voorkant kruipt omhoog, de achterkant omlaag. Ben ik niet gewend van Nike, normaal passen de leggings en bikeshorts direct. ik heb het aangegeven advies opgevolgd door een maat groter te bestellen, misschien zit daar het euvel. Wel jammer dat je hier pas achter komt als je er daadwerkelijk een workout mee doet, toen ik vooraf paste had ik namelijk niet die indruk





